Vårt uppdrag
LEI Register är fast beslutna att tillhandahålla enastående service och hjälpa företag att följa finansiella regler, vilket gör oss till en viktig partner för företag över hela världen.
Med hjälp av teknik har vi uppnått vår status som en av de LEI-registreringsagenterna med snabbast behandlingstid. Genom att ta bort manuellt arbete mellan parterna har vår API-integration förenklat valideringen av uppgifter. För att möjliggöra en smidig ansökningsprocess har vi också anslutit till lokala företagsregister, vilket gör att vi kan tillhandahålla funktioner för automatisk ifyllnad av uppgifter.
Det senaste som vi har utvecklat är LEIAdmin, en LEI-hanteringslösning som skapats specifikt för finansinstitut.
LEIAdmin gör det möjligt för finansinstitut att erbjuda sina kunder en registreringsansökan om LEI-kod med ett enda klick, vilket gör det enkelt att ansöka om och administrera LEI-koder. Hanteringsprocessen förenklas då finansinstitut som använder LEIAdmin kan hantera alla sina kunders LEI-koder på en enda plattform.
Förutom tekniska framsteg och innovativa lösningar såsom LEIAdmin, har vi infört nya branschstandarder, t.ex. fleråriga registreringar, vilket ger våra kunder en problemfri och långsiktig lösning.
För att kunna erbjuda exceptionell service till företag över hela världen är vi dag verksamma globalt och har kontor i viktiga regioner.
- Grundad
- 2018
- Jurisdiktioner
- 300+
- Kunder
- 254k+